3260 doğdu 2 ay 20 günlük 5600 ama bu ay pek kilo alamadı.Beni emmiyor biberonla sağıp veriyorum ama beslenmek istemiyor resmen içerken kıvranıyor alerji + reflü var o yüzden mi yoksa sindirim problemi mi var ya da direk iştahsiz mı bilmiyorum ama bu beslenme sorunu beni çok yoruyor ve üzüyor nasıl aşarız nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum :(