ananasss
Tencerede çok az şekerle kaynattım kabuklarıyla birlikte yumuşayınca bir süzgeçten veya elekten geçirin tekrar az kaynatıp kavanozlara vakumladım marmelat gibi düşünün yogunluğunu daha sonra onu açıcam dilediğim gibi sulandırıp meyve suyu yapcağım ondan dışarda satılanları ben hiç sevmiyorum çürük gibi rengi bile ben yaptım şeftaliyi tupturuncu duruyor rengi mürdüm eriğide tam bordo renk oldu kaynatınca
https://www.nefisyemektarifleri.com/kislik-seftali-suyu/nyt-amp/
Bakın burda aynı şekilde tarifi var tarifte miktar çok fazla ben 2 kg şeftaliden yaptım 2 kavanoz çıktı