damla_07
Busra2089
Masalina12
Merhaba kızlar. Geçmiş olsun benim bebeğim de 2.5 aylık 2 hafta önce boğaz enfeksiyonu geçirdi doktora götürdük. Antibiyotik verdi doktorumuz balgam birikmiş boğazı kızarmıştı. Ben biraz araştırma sonucu sarımsak kürü uyguladım kendini içtim sütümden kızıma geçti 1 hafta da ilaç + kür ile geçirmeyi başardım. Sarımsak yerim diyorsanız tarifini vereyim ya da biliyorsanız yapın. Mutlaka 1 hafta boyunca günde 2 kez tüketin inşallah sizde de işe yarar
1 diş sarımsak
5,6 damla limon
2 tatlı kaşığı bal
Karıştırıp taze taze yutun (sarımsağı çiğnemeyin) bol bol emzirin geçer inşallah 🤲🏻