Summerwine95 yks beyaz tenli simsiyah sacliyom kumrala boyadım,tarçın yaptım,ombre yaptım ama yine kendimi siyahta buldum bence hiç ellemeyin☺️
Babyalpymeetoo yks kızıl asrın hatası olur. Küllü kumral üzerine ışıltı ya da hafif bi ombre daha doğal durur
Duygusaljelibon_ yks ben çikolata kahve falan yapıyorum bence esmere en güzel o renkler gidiyor ombrede kullandım baya bi ama bence koyu herzaman favvv