seda_asan1 nisan ayında Mardin’e gittik 1 buçuk yaşında kizimla giderken uyku saatini denk getirdim vee uyudu uçak kalkmadan gidene kadarda uyanmadı rahat geçti. Ama dönüş felaketti yaaa uyumadı sürekli ağladı koltuklar zaten dar bide kucağınıza kemerle bağlıyorsunuz çocuğunuzu çubuk kraker yedirdim su icirdim falan uyku saatine denk getirirseniz daha rahat edersiniz