Elisa8 Merhaba güzel anneler 4 aylık kızım enfeksiyon geçiriyor doktor Reflor verdi fakat bu nasıl kullanılıyor bilmiyorum bilen varmı ?
Merveio14 Elisa8 doktorunuz yazarken söylemiştir söylemedi mi. Çünkü kilosuna göre dozunu ayarlıyorlar
Merveio14 Elisa8 benm kızıma 3 Ml demişti mesela ama kızınıza fazla yada az gelebilir kimse diyemez açıkçası şu kadar doz yeterli diye, doktorunuz daha iyi bilir arayıp sorun isterseniz yanıltmak istemem
Merveio14 Elisa8 daha önceki antibiyotik kullanmanızda dozu nasıldı belki aynı öyle devam edebilirsiniz diye söylememiştir doktorunuz