Papatyaseveranne Kızlar bu elbise nasıl sizce güzel mi giyen var mı yada evet güzel giyerim diyen var mı
AnnaKarenina_ Papatyaseveranne bende farklı renkleri var bu yaz moda herkes giyiyor ben şok beğeniyorum bu modelde güzelmiş ❤️
Themhrmom Papatyaseveranne bu tarz elbiseler cok görmeye başladım bende almay düşünüyorum cini desenli. Yalnız viskos olması beni arada bıraktı. 2 tane viskos aldım buz gibi suda bile cekti. birini iade ettm birnide sattm cok üzülerek. Hic viskos kullandınız mı?
Papatyaseveranne Mercece12 fiyatına hiç bakmadım canım ben mağazadan alicam alırken ama mağazalarda 400 civarı fiyatı
Themhrmom Papatyaseveranne evet malesef 2 kez yasadım ben düdük gibi kaldılar bu elbisede de yasamakt korkuyorum kullanan biri varsa yazsa bari.
Eslemsi_04 Papatyaseveranne aslında mavide güzel siz begendiyseniz gerisi önemli değil zaten icinizde kalmasın alın bence😂
Mircet Papatyaseveranne benim babam toptancı, instadada çok var bu model faklı desen elbiseler ama kumaşları iyi olanda var olmayanda.Ayni model diye biri 500 biri 600 biri 400 e satıyor.Yukarda Bi hanımda söylemiş çok çekebilir boyunuz uzunsa dikkat edin
Tatlican Papatyaseveranne gecen ayni renk ayni model atmisti biri guzel gelmiyor bana ama cok rahat bir elbise yani rahatlik icin alınır