Goosstte Merhaba anneler. 40 günlük bebeğim bugün 4.günü oldu kakasını yapmıyor. Gaz çıkarıyor kokulu kokulu ama kaka yok. Bir haftadır probiyotik kullanıyoruz ve yalnızca anne sütüyle besleniyor. Daha önce başına gelen var mı ne yapmalıyız?
Aras_mommy Goosstte doktorum 12 güne kadar normal dedi . Anne sütü demek ki yarıyor vücut atık olarak atmıyor dedi
Merveio14 Goosstte 10 güne kadar normal canım gazını çıkarıyorsa korkma bizim burda yediği yarıyor derler mama kullanıyorsan . Sabah akşam bir çay kaşığı zeytinyağı damlatıp içirebilirsin yada sağdığın sütede ekleyebilirsin