Bebeğim 9 ay 25 günlük ek gıdaya başladığından beri yemiyor ağzını açmıyor doğru düzgün uyku uyumuyor uykuya direniyor ölüyorum artık yorgunluktan kucak istiyor sürekli psikolojikmen çöktüm kızmak istemiyorum ama dayanamıyorum çok yıprandım insan bebeğini yedirmekten uyutmaktan korkar mı.ruhum bedenim yoruldu bir yerlere gidiyorum bakan olur 1 saat rahat otururum diye kimsede durmuyor üzerime tırmanıyor saçlarımı yoluyor isyan etmiyorum kızımın sağlığıma şükürler olsun ama en azından ayağımda salladığımda uyusaydı o bile yeterdi bana sadece memede uyuyor kucağımdan kaça kaça çok yoruldum kıvırmaktan dizlerim yaslanmaktan sırtım ağrıyor 😢😢