Arkadaşlar merhaba kuzum 10 aylık ani titremeleri vardı çok çok kısa ama yinede nörolojiye götürmüştük Egg çekildi ve fiziksel muayene edildi hiç bir sorun görülmedi şükür yok denilecek kadar az şuan zamanla geçer dediler sorum bugün bacağında koyu bi leke gördüm daha önce yoktu morluktur diyor eşimde öyle olsa görürdüm 1 haftadır işe başladım yeni gördüm içim içimi yiyor şuan var mı yaşayan acaba 🥺