Merhaba burda herkes benden tecrübeli lütfen banada destek olun ☺️ 6 aylık olduk tarımları üç gün kuralıyla birlikte tamamlıyoruz peki bundan sonra nasıl ilerlemeliyim bebeğim anne sütü alıyor ama sütümde yetersiz gelmeye başladı kahvaltı ara öğün akşam için önerileriniz neler benide aydınlatırmısınız