tmrs34 Tatlım sen doktoruna danışmadan kullanma yine de benim de kabızlık problemim vardı hastanede gaz çıkaramamıştım kadın doğum doktoruma söyledim duphalac diye bir şurup var onu verdi gerçekten çok güzel bir şurup içtiğim gibi tuvalete çıkardı hala kullanmaya devam ediyorum ama dediğim gibi siz yine de danışın doktorunuza