Sevgili anneler yardımınıza ihtiyacım var. 5 aylık bebeğim var. 1 ay sonra işe başlayacağım. Sıkıntı şu ki memede uyuyor. Ben olmadığımda babada bir kaç kez uyudu ama her zaman değil. Evdeyken babasına verdiğimde uyumuyor bağırıp ağlıyor mecbur alıp meme verip uyutuyorum. Aklım çok kalıyor ben yokken nasıl uyuyacak ağlayacak diye. Bu şekilde deneyimi olan varsa paylaşırsa ne yaptığını çok sevinirim