3 ay genelde bir uyku rutini oluşması için çok erken. Hani aşağı yukarı saatleri varsa da yine de ay hep böyle diye bir şey şu döneminde zor, zaten 4 ay sıçraması var bir de karşınızda, en çok uykuyu etkiler. Benim kızım da belli aralıklarla, bazen iki günde bir, bazen haftada bir uykuya dalma şeklini değiştirirdi, bazen meemde uyurdu, bazen ise kucakta.. rahat ettiği mutlu olduğu şekli lemali bulup ona göre davranmak gerek. Benim kızım da uykusu gelince bazen buğuzlanan nir kız oldu ama ben çok araştırdım o ağlamaların altında başka ebep var mı işte gaz mı vs diye ama gazlı da değildi, bebeğim öyle yani :))