Birhaziranhikayesi Kızlar 2.5 aylık bebeğimi gece vs yatarak emziriyorum çok da uzun sürüyor sonra beşiğine koymak için kucağıma alıyorum ama beşiğe koyunca uyanıyor ne yapmam lazım
Sumblogg Birhaziranhikayesi bende şurda bekleyeyim,5 ay 10 günlük olduk hala aynı. Yatakta ikimiz yatıyoruz 3 aydır falan 🫠
Hindiba Sabretmeniz lazım 🐣🩵 azıcık daha sizin kollarınızda uyumak isteyecek. Sonra yatağıma alışır. Bir şekilde yolunu buluyor bebekler. İnatlaşmayın sabredin ♥️ona kulak verin. Evet biz anneler çok yoruluyoruz ama inanın zaman çok çabuk geçiyor
Birhaziranhikayesi Hindiba yok ilk başta böyle değildi ben alıştırdım malesef şimdi tekrar emzirip yatağına koyduğumda uykuya devam etmesini istiyorum nasil geri alıştırcam onu düşünüyorum 🤨