efe09092023 Merhaba kizlar… dün sezaryen ile doğum yaptım ve bugün çok aşırı derecede omuz ağrısı çekiyorum. Büyük ihtimalle anestezi omzuma vurdu. Bu konu hakkında bilgisi olan, başından geçen ve bu ağrının nasıl geçeceğini bilen var mı ? 😞
Defnem2222 efe09092023 sıcak su torbası koy omzuna rahatlatıyor . Bende de olmuştu + Ağrı kesici iste doktorundan hastanedeysen hala iğnede çok rahatlatıyor
Ogulluana efe09092023 ağrı kesici yaptır canım iğne geçer hemen . Bende öyle olmuştu hemşireye haber verdik hemen iğne yapti
Gizzzzz-giz efe09092023 brnim başımdan geçti bir yere vurdum heralde dedim ama hemşireye sordum sezaryen sırasında diyaframa dolan hava omuzda ağrı yapar geçer dedi 1 gün sonra geçti
Emnkc2 efe09092023 gaz aşkım o sezaryandan sonra gazın omuzda oluşur, sen yürüdükçe gaz çıkarırcaksın o ağrı kendiliginden geçiçek