momybaby kizlar, annem hem kolonoskopi hemde endeskopi olacak ayni anda. acaba bi riski var midir. bilgisi olan var mi deneyimi olan
durukusunannesi_ momybaby benim eşim oldu bir riski yok hafif bayıltıyorlar hiç bişeyde hissetmiyor ağrı sızı uyanınca da normal oluyor herşeyi. Uzun süre açlık olduğu için yavaş yavaş besleniyor o kadar önce sıvılarla gibi
elmaliturtam momybaby ikisini de oldum çok basit bir işlem çok hafif narkoz veriyorlar zaten merak etmeyin bir kaç dakikalık işlem çok geçmiş olsun sonuçları temiz çıkar inşallah
annediyebiri elmaliturtam kolonoskopi için kıyafet veriliyor mu acaba bende ikisini bir olacağım tedirgin olmaya başladım utanıyorum açıkçası
elmaliturtam edanur_dilek20 mide aşırı ağrı yemek yiyemiyordum bulantı, şişkinlik karın ağrısı uzun süreli bu şikayetler ile gittim çok şükür gastrit be helikobakteri çıktı o da diyet ile üçlü ilaç tedavisi ile geçti.
minikkusunanne elmaliturtam merhaba çok geçmiş olsun şilayetleriniz ne durumda tam olarak nasıldı benim ara ara gelen bulantılarım var hayat kalitemi düşürüyor
elmaliturtam annediyebiri önlük giydiriyorlar hiç korkma çok kısa bir işlem hiç bir şey hissetmiyorsun hafif bir narkoz veriyorlar kolonoskopi için endoskopide öyle hatta narkozsuz oldum bir k dakikalık işlem öğürtü hissettim sadece. Umarım sonuçları çok güzel gelir ikisini bir arada olacak isen narkozlu olursun zaten zerre bir şey hissetmezsin. Hayırlı güzel haberler alırsınız umarım