Merhaba kızlar geçen hafta 5 günlük bir otel tatilimiz oldu malum yeme içme sınırsız bende orda yorucu ni şekilde beslendim malesef :( dönüş yolunda mide bulantısı yaşamaya başladım eve zor vardım. O günden beridir 4 gündür ne bulantım geçti nede midemdeki o pis sızı sancı 😢
Bu aralarda çok üzüntülü ve stresliydim hepsi birleşip midemi mi çökertti hiç bilmiyorum. Otel dönüşü böyle bi durumla karşılaşan ve geçmesi için etkili yöntemleriniz var mı ?