Ayda2022 İyi pazarlar herkese Çok fena grip oldum galiba. Burnum akıyor, kulaklarım ağrıyor. 11 aylık bir oğlum var düz duvara tırmanan. Beni biraz toparlayacak ne ilaç içebilirim ya da ne iyi gelir? Destek atın anneler, halsizlikten fenayım
Gizem1012 Ayda2022 Bana doktorum sadece minoset yazmıştı ancak bunu yazabilirim demişti bol bol sıvı tükettim ıhlamur emzirme döneminde zararlı değil ondan içtim gün içinde tarhana çorbası iyi geliyor bir de tavuk suyuna çorba bol bol da meyve yemeye çalışın
Haffuse Aferin emzirirken kullaniliyormus, doktor bana yazmizti. Ama ben sadece parol kulkandim, icime sinmedi. Cook gecmisler oosun, nobetci eczane bulabikirsen sor yine de. Uykusuz bunyemle yanis yonlendirme yapmamtan korkarim😅
Ayda2022 Haffuse teşekkür ederim. Aferini aldırayım eczaneden birilerine. Parol evde var da pek ateşim yok yine de faydası olur mu ki
Ayda2022 Gizem1012 tarhana da yapayım öyleyse , çok teşekkür ederim o kadar halsizim ki ağlıycam oğlumun önünde. Sağolun🍀
Deletedmom_110 Ayda2022 çok geçmiş olsun kuzum bol sıvı al limon tüket direk c vitamini ağrın için parol başka çaremiz yok 🌺
Ayda2022 Deletedmom_110 çok teşekkür ederim canım🍀 doğal yollarla ilerleyeceğiz başka çaremiz yok gibi🫠