beyzzsenturkk_ Sare-10 2. ay gaz atagına şahit oldum gaz damlasıyla çözdük ay uyku gerilemesi yaşadık sürekli dışardaydık dışarda uyutup evde besigine koyuyordum baska türlüsü imkansız ayda diş cıkardık 2 tane 1 hafta boyunca uykusuzluktan bayılana kadar uyumadı tetagile basladım o zaman rahatladım ve kızımda uyudu ayda da uyku gerilemesi ve ayrılık kaygısı yaşadık gece sık uyanmalar sürekli kucak istemeler vs 5 gün sonra 8 aylığız bakalım bu ay neler bekliyor bizi🥹❤️ bana göre en rahat ayı yenidoğan ve 3. aydı en sıkıntısız geçen aylar ahh😂
Fatmanur5205 Sare-10 şuan 8 ay 15 günlüğüz atak dönemindeyiz. Yaşananlar ; Sürekli yanında istemesi Uyku getirilemesi Huzursuzluk Her şeye ağlama keyifsiz
durukusunannesi_ Sare-10 En iyi dönemi yenidoğan dönemi 😃 Hafta Atağında gaz sancısı oldu uykusuz geceler o zaman başladı. Bizim 3. Ve 4. Ayımız iyiydi sadece biberon mama reddi oluyordu hafif hafif. 5-6-7 özellikle 7 de kafayı yiyecektim. Sürekli mız mız sürekli kucak isteyen bir bebeye dönüştü etrafın farkına vardığı için ne uyku istiyordu ne mama hem aç hem uykusuz huzursuz mız mız mız ay çok kötüydü 😃 8-9 iyiydi şükürler olsun sıkıntımız olmadı. Tek sıkıntımız çok hareketlendi gece uykusu da çok hareketli çok uyanıyor 10 Aya 3 gün kaldı atak var diyorlar bakalım neler olacak 😄