Emine777 Merhaba kızlar ikizlerim var 4 ay 1 haftalık prematüre doğdular.oglan olan uyandığımda aglamıyor kendini oyalaya biliyor diğer hemen anlıyor seslenince bakmıyor devamlı etrafa bakıyor normal mi içim içimi yiyor birse olacak diye
Mrvsmt2502 Emine777 her bebeğin gelişimi farklıdır bence normal. Kızımda uyanınca ağlamaz bu yüzden kameralı telsiz almak zorundayım sabah uyandığında belli etmiyor odası ayrı
Annelikmaceram Emine777 bilgim çok yok doğrusu ama yinede göz teması kuruyorlar 2.5 aylıkken falan. Ama benim bebeğimde uyanırken ağlıyor . Sizle göz teması kuruyor mu size gülüyor mu bunları takip edin isterseniz
Emine777 Mrvsmt2502 tsk cvp için biraz olsun rahatladım kızınız kaç aylık. Bir de seslenince bakmıyor bir yere otaklanıyor
Mrvsmt2502 Emine777 1.5 yaşında şuan . Sizinki seslenşnce bakması için çok küçük 4 aylık bebek algılayabilir mi bilmiyorum
Annelikmaceram Emine777 o zaman bir problem olduğunu düşünmüyorum pozitif düşünün . Her çocuk özel ve farklıdır .