LeoNoa Ben 158 kiloyum kızlar 53 kg ım hedefim 48 olmak sizin ideal kg nuz kaç? Bu kg da olduğum halde vücudum da hala yağ mevcut maalesef 🤦♀️
Zeliff LeoNoa 155 boyunda 53 kiloyum. Kilomdan memnunum çok zayıfken sevmiyorum kendimi. Vücudumda kilo dağılışı güzel belim ince bacaklarım hafif kalın. Seviyorum kendimi canım kendim🫂♥️
ayse01_alparslan LeoNoa bende 160 boy kilo 62 bir türlü aşağısına inemiyom yaa yemekte yemiyom yok inemiyom ben tamda kahvaltı hazirliyacaktim kendime neyse yemiyom kahvaltıda😏🥴
LeoNoa Spor pek yapamıyorum 2 çocuğum var nasıl yapacağım bilemiyorum kendimi hala kilolu görüyorum 😢🤧
Gezgin1anne 160 kg 59 kiloyum. İdealim 52 kendimi bildim bileli o kilolardaydım taki doğuma kadar, 2 ay oldu hala veremedim. Bizim boylarımızdaki kadınlara 50 kilo altını çok yakıştırmıyorum şahsen.
LeoNoa Gezgin1anne canım inan 3 kg versem de göbekte yağ kalacak gibi geliyor ama psikolojim mi bozuldu bilemedim ki 😢
LeoNoa susunbebekuyuyo yaa sizin kilonuz iyi boyunuza göre peki göbekte yağlanma çok mu spor yapıyor musunuz ?
susunbebekuyuyo LeoNoa çok değil arada evde yapmaya çalışıyorum ama 2 çocuk zor vakit oluyor şimdi büyük kızım kreşe gidiyor umarım küçüğüm uyurken yapacağım
LeoNoa Zeliff canım fizik yapınla alakalıdır bir de yakışıyordur sana ama bana yakışmıyor hafif kilo bile maalesef
LeoNoa susunbebekuyuyo ay darısı başıma biri uyusa diğeri uyumuyor spor yaparken başındalar sürekli kendimi veremiyorum maalesef
LeoNoa Pinar_kb memnun değil misin canım ? Aşırı mı zayıf duruyorsun ? Bazılarına zayıflık yakışıyor vücut yapısı ile alakalı sanırım ben zayıf severim 🌷
Zeliff LeoNoa doğru fizikle alakalı kilo işleri. Bana zayıf duruyorsun daha kilo verme bile diyen oluyor. Boş kaldıkça fitness yapmanı öneririm bana da bu fizik damdan düşmedi yani😅😅
susunbebekuyuyo LeoNoa aynen benimkilerde öyle spor yapınca eğlenceli geliyor onlara bana daha çok yorgunluk oluyor yaptığımdan bir şey anlamıyorum 🤣🤣🤣
LeoNoa susunbebekuyuyo hahah ben de aynı maalesef o yüzden hiç yapmayım diyorum anlamı yok ki Odaklanamadıktan sonra