Larenannesii Kızlar merhaba 1 ay oldu sezeryan olalı 2 gündür sezeryan yerimin sağ tarafında ağrı ve şişlik var ama dıştan hiç bir şey yok iç taraftan şiş sanırım ve ağrıyo ne olmuş olabilir iltihap falan mı acaba başına gelen var mı?
annesininkuzusuu1 Larenannesii üşütmüş olabilirsiniz. Duştan sonra kurutma makinesiyle kurutun ve çorabınızı asla çıkarmayın (2 ay gece bile çorapla yattım ) sıcak tutun karnınızı belinizi geçmiş olsun
ipegimsi Onlar oluyor bende de vardı zamanla gidiyor sezeryanın etkilerini altınca ayda azar azar atmaya basladım ben bakmayın kolay bişey değil içerisi hala yara öyle düşünün
Larenannesii ipegimsi Bu güne kadar bir şey yoktu ne şişkinlik ne ağrı 2 günden beri olunca acaba enfeksiyon mu oldu diye düşündüm teşekkür ederim 🙏🏻
ipegimsi Larenannesii enfeksiyon olması muhtemel değil çünkü antibiyotik kullandırıyorlar sezeryandan sonra önüne geçmek için birde açık yara değil ki içten nerden kapacak mikrobu
Larenannesii ipegimsi ne bilim tatlım ilk sezeryan ilk ameliyat olunca insan anlam veremiyo korkuyor bi kutu antiniyotik kullandm 1 hafta mı ne aman yeter ki olmasın 🥲
Larenannesii annesininkuzusuu1 Olabilir tatlım teşekkür ederim ✨ çoraplarımı hiç çıkarmıyorum üzerine çetik giyiyorum ama bel tarafndan üşütmüş olabilirim 🥲