Kızlar bebeğim 6 ay 10 günlük normalde çok düzenli gece uykusu vardı. Ama 3 gecedir asla uyumuyor çığlık çığlığa uyanıyor uykusundan. Şimdi bu hafta şöyle bişi oldu
Ek gıda tadımlarına başladık. Sür alerjisi olduğu için meyveyle başladık Pzt Salı ve Çrş şeftali yedi hiç bişi olmadı Perşembe ve cuma muz dün akşamda artmut denedi. Ve perşmbe gecesinden beri saat başı uyanıyor. Acaba muz dokunmuş olabilir mi? Döküntü vs yok bu arada. Kakasıda normal sadece bir tık daha tok yaptı.
Babası hasta ayrı yatıyoruz 3 gecedir. Ondan bulaşan bişi olmuş olabilir mi? Ama ateş öksürük hapşırık burun akıntısı vs yok. Yinede doktoruna dorduğumda nasatol burun damlası ve calpol kullan muhakkak dedi.
Diş kontrolü yaptı pazartesi gittiğimizde ama daha gelen diş yok dedi. Acaba diş huzursuzluğuda olabilir mi diye bi düşündüm.
Nolur bi fikir verin ben ne yapayım artık uykusuzluktan ölücem 🫠 Ağlıyorum sürekli onunla birlikte. Birde mama yemiyor istemiyor dün sırf yesin diye mamajoo nun suluğuyla yedirdim. Uykuda içiyor anlamıyor çünkü. Biberon reddi mi acaba. Her şey çok üst üste geldi sebebini anlayamıyorum. Deneyimlerinize ihtiyacım var.