Rumukcum Bu kolundan yapılan aşı varya 2. Ay olmuştu kabuk tutmuştu kabuğu kopmuş dün gecs baya ağlamıştı gece gece anlayamadım sabah bir baktım kanamış kabuk kopmuş birşey olur mu acaba?
MrsYazgan Rumukcum Sürtünmeden kaynaklı kopmuş kanamıştır zaman zaman orası kabuk tutup şişiyor bazen kanıyor bizimde öyle olmuştu uzun süre geçmedi hemşire normal demişti aşının tuttuğunu gösterirmiş. Şimdi 3 yaşına girecek sadece izi var
Rumukcum MrsYazgan evet kabuk tutması iyi demişti ama böyle kopup kanayınca korktum bi teşekkür ederim bide çok ağladı kıyamam
MrsYazgan Rumukcum Öyle oluyor maalesef zamanla iyileşecek kuru tutmaya özen gösterin hemen düzelir inşallah🤲🏻🥰