Melike-emirasaf Kızlar Bebelac kullaniyodum uzun süredir artık ishal yapmaya başladı önüne gecemiyorum mama değiştiresim var optipro kullandım sevmedi bide bunu kullanmak istiyorum memnun kalan var mı
Kizilciksurubu Melike-emirasaf Oğlum 1 aylık. Çok gerektiği durumlarda kullanıyoruz bu mamayı. Olumsuz bir yanını görmedik.