Eşim askeri personel. Kktc deyiz şuanda. Fakat ben eşimden ayrılmayı düşünüyorum tr ye ailemin yanına gitmeyi düşünüyorum fakat 3 yaşında çocuğum var onuda götüreceğim. Ama babasının imzası olmadan tr ye gidemiyormuşum. Bu konularda bilgisi olan var mı babasının imzası olmadan çocuğumla tr ye gidemiyor muyum?