Bebeğim 4 aylık ve hep anlatılan korktuğum atağa giriş yaptık bir haftadır.Gündüzleri devamlı kucakta dik bir şekilde önüne dönük durmak istiyor, oyun halısı oyuncak vs asla dikkatini çekmiyor bıraktığım an ağlıyor hep kucakta kalmak istiyor. Gündüz uykusuna çok çok direniyor zorla uyutsamda uykusunda ağlıyor. Geceleri biraz daha iyiydi ama bu gece çok kötü geçti saat başı uyandı ağladı uykuya dalmadı ben uykusuzluktan gözümü açamıyorum ama bebegim masallah saatlerce uyumus gibi. Oyalamak ve uyutmak çok zorlaştı hep huzursuz hep😔 geçecek geçecek diyorum kendime de ne zaman geçiyor var mı tavsiyeleriniz