Güzel anne, hemen adını koymayalım, o daha bebek biliyorsunuz ki şuan 4.ay atağında, ve ennnn zor döneminde, büyütmeyi keşfediyorlar, dünyayı tanımaya çalışıyorlar şuan tam anlamıyla anne karnından tamamen çıktığını anlıyorlar, savunmasınlar, korkuyorlar, annenin kokusunu arıyorlar güvende olduğunu hissetmek için. Düşünsenize normal hayatımızda bile zorlandığımız pek çok şey var, onlar için şuan büyümek çok sancılı bir dönem. Bende çok korkuyordum o süreçte, hep böyle mi olacak diye? Sonra öyle demekten vazgeçtim ve onu anlamaya çalıştım, rahatlatmak için her yolu denedim, nelerden hoşlanacağını keşfettim, sizde böyle böyle tanıyacaksınız, mizacı öyle deyip şuan büyüttüğümüz evladınız gözünüzü korkutmasın, zevkini çıkarın, büyüdüğünü gördüğünüzde o his muhteşem… gerginlikten hiç hoşlanmıyor bebekler, garip şekilde geröekten hissediyorlar, o ağladığında isyan etmek yerine, onun her zaman yanında olduğunu ve güvende olduğunu söyleseniz ve onunla kalite zaman geçirmeye bakın, emin olun ikinizde bu dönemi atlatacaksınız ❤️