cansu0655 Kızlar bebeğim doğalı 13 gün oldu hiç gram almadı gram vermeye devam ediyor doktor aptamil 1 önerdi arastirdigimda sma confort 1 önerisi çok gördüm 1 gündür sma confort 1 kullanıyorum sizlerden de tavsiye almak istiyorum
Binnur_cam cansu0655 sma comfort kullanıyorum çok memnunum gaz kabızlık vs yaşamıyoruz 4 bucuk aylık 2 aydır kullanıyorum
Aaayysseee cansu0655 aptamili bebeklerin yarısından çoğu kabul etmiyor almayın derim,benim bebegimde kabul etmeyip kusmustu aptamili
cansu0655 Binnur_cam İnternetten bakınca aptamil 1 daha fayda ediyor görünüyor ama kullanan anneler hep sma confort öneriyor teşekkür ediyorum
Binnur_cam cansu0655 aptamil isim yapmış bana göre boş bir marka şekerli o mama diğer mamalara göre birkere emzirme danışmanına gittiğimde vermişti bebeğime kus kus helak olmuştu yavrum
cansu0655 Aaayysseee teşekkür ederim siz hangi mamaya kullanıyorsunuz birde golden coat keçi sütlü mama çok öneriliyor
Aaayysseee cansu0655 evet en doğal ve anne sütüne yakın mama o ve içinde palm yağı yok bende onu tercih ettim ama o bizde kabız yaptı maalsef doktor hipp combiotic yazdı onu kullanıyoruz oda çok iyi
Cansel_in Binnur_cam her bebeğe uyacak diye birsey yok. Bebeğim 3 aylık aptamil veriyorum bende gayet rahat sükğr. Mama ile beslenen bebek zaten birwz gazli olur mama markası hiç fark etmeden..
Binnur_cam Cansel_in sma comfortta uyacak diye iddiam olmadıki ! Her bebeğe her ilaç mama yaramıyor çok sinir bozucu ama böyle …