Zuzumam Kızlar kalıcı oje yaptırmak istiyorum . Daha önce hiç yaptırmadım. Yaparken tırnağın üstü törpüleniyor ben bunu istemiyorum. Sonrasında kötü durur. Bunu yapmak mecburimi.