Kızlar bir şey anlatcam size lütfen fikirlerinizi düşüncelerinizi bekliyorum..
Bu olay dün gece oldu ben kızımı uyutmak için odaya gittim neyse uyudu kızım eşimde salondaydı az biraz oturduk zaten telefonla oyun oynuyordu benim uykum geldi ben yatıyorum dedim tamam dedi neyse gece kızımı öksürüğü uyandırdı su falan verdim geri uyudu eşim daha gelmemişti bende salona bakayım dedim tv izliyordu napıyosun yatmıyor musun dedim yok sen uyu bende bugün burada uyuyabilir miyim dedi ben orda bi şüphelendim neyse dedim belki ben kuruntu yapıyorum sabaha karşı uyandım kendim bakayım üstünü falan örteyim dedim gittim birde ne göreyim dizine kadar pijama ve iç çamaşırı açık birde yanındaki sehpada peçete vardı ve kulaklıkla telefondan bir şey izlemiş öylece uyuyakalmış kulağındayken kulaklık uyandırdım bunu niye indirdin böyle dizine kadar dedim terledim sıcak dedi ben 5 yıldır seninle evliym sen terleyince donunu indirmezsin tişörtü çıkarıp atletle yatarsın dedim telefondan en son ne izlediğini göster bana dedim göstermedi ama bi telaşı vardı böyle göstermek istemiyorum dedi gerçekten hep böyle şeyleri okurdum ama başıma gelince daha farklı oluyormuş insan kendisini yetersiz hissediyor bu durumda benim neyim eksik diye ☹️