Lenali uyku tulumlarının tog derecesi var. Oda sıcaklığına göre alıyırsunuz. Mesela kışın 2,5 tog olanı alıyorum evin derecesi 22-23 oluyor gece biraz serin olur bizim ev. Onu giydirince üstünü örtmeden sıcak sıcak yatıyor. Şu an mesela 1,6 tog tulumla yatıyor bebişim. Yazın da 0,5 tog tulumu var. Evim biraz serindir o yüzden 0,5 çok sıcsk bir evim olsaydı uyku tulumunu 0.3 tog alırdım mesela. Yaz kış kullanıyorum ben. Büyük rahatlık. Üstünü açtı mı üşüdü mü derdi yok. Hepsi LCW marka bizim tulumların. Bir de mutlaka 2 beden büyük alın. Uzun uzun kullanırsınız. Ben 5 aylıktı 12-18 beden aldım patiksiz olsun diye. 12 ay önce patikli oluyor. Boyu uzarsa içinde rahat edemez diye büyük almıştım.