Dlky ben geçen yıl Trendyol dan yorni aldım 2 tog 3-4 yaş bebeğim çok büyük oldu ama değiştirmedim bu yıl rahatlıkla giyer. Ama şu geçiş dönemleri için ve dönüşümlü giydirmek için sarebaby düşünüyorum memnuniyetini yüksek sizin yazmanız da iyi oldu. Buarada yorni den de memnunum. Kumaşı ince ama bebeğim hep sıcacıktı zaten kalın olmaması lazım bence. Bir de kolay kuruyordu bu da artısı benim için. Tavsiye ederim.