Merhaba oğlum üç yaşında bu yaşına kadar owli kullandık memnundum sadece çok soğuklarda sırtı göğsü soğuktu.terleyip soğumak değil üşüdü yanı ıncecik yrlrgı vardı onu goydırıp dengeliyordum şimdi lcw aldım owli fiyatı almış başını gitmiş lcw uygundu ama 2.5 tog aşırı kalın geldi elime inşallah terletmez