AyseDerinnn hunilimomy ben vücut içinde mustela kullanıyorum yüzü içinde mustela kullanıyorum şimdiye kadar hiçbir sikayetimiz olmadı cildi kurumadi
hunilimomy ikibebiss bende mustela kullanıyorum ama bazen sanki yeterli gelmiyor gibi cildimiz biraz fazla kuru çünkü
Deletedmom_79 hunilimomy Iva Natura’nın yağıyla karıştırabilirsin. Etko Cosmos organik sertifikası var. Benim de bebeğimin ayakları bazen kuru geldiğinde bana hydra bebeye biraz damlatırım🤌🏻
EkiminAnnesi hunilimomy bioderma kullanıyorum şampuanı ile birlikte (mavi olan). 7 aylıkken bir egzama geçirdik vücudunun bazı yerlerinde döküntü izleri vardı onlar bile kayboldu.
durukusunannesi_ esmerella3435 oluyor bizim de yenidoğan döneminde kuruluk minik kızarıklıklar olmuştu doktoru önermişti 10 aylık hala onu kullanıyorum
ikibebiss durukusunannesi_ kızım 4 yaşında doğduğundan beri kullanıyorum oğlum 2 aylık synı şekilde. Çok iyi geliyor
hunilimomy ikibebiss onu da almistim o güzeldi gercekten bitince bulamadim bulundugum yerde normal olanı almistim
Mell89 hunilimomy Doktorumuzun önerisi ile la roche posay lipikar baume light kullanıyoruz. Bebeğinizin cildi atopiye yatkınsa mutlaka öneririm.