Nagis17 Allah yardimciniz olsun, benim bebgimde de vardi öksürük sesi bile degismisti, dr goturdum ortakulak dedi kulagini bile ellertirmiordu dr bastirinca 1 hafta antibiyotik kullanmak zorunda kaldim ama her gün saat farketmez burnunu actim, açık evet ama yenidoganda olurmus boyle, sonra sirtina patpatlama yapiordum, 2 hafta sonunda gecto, sonra yine burnu gene basladi bu sefer burnunu hep açık tuttum, yatarak dgil hafif egirek mama yedirdim uykusuz cok kaldim ama sonunda gecti sabr edin dua edin Rabbim sifa verir