Omeyyim bebeğim az evvel düştü 43 günlük reflü yatagındaydı kaya kaya inmiş asagı ordan düşmüş çok yüksek degildi ama bişi olur mj ya herseyi suan cok normal aglamıyorda bir yerinde şişlik morluk ya yok ama yaşayan bilgisi olan varmı 😢😢😰
bonjour_maman Omeyyim sen uyutma bi yarım saat bi saat kadar ne olur ne olmaz gözlemle bi bişey olmaz yüksek değilse düştüğü yer kusma göz kayması bililnç kaybı falan olur sa Allah korusun ozmn hastaneye götürmem lazım acil
cimcime1018 Omeyyim Buraya sormak yerine çoktan götürmüştüm. Ne olur ne olmaz çok küçük. Geçmiş olsun