Aysennuromer Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık son 3 gündür gece dört beş kere kalkıp mama içmeye başladı normalde bir kere kalkardı hatta hiç kalkmadığı bile olurdu 3 gündür çok sık uyanıyor sadece mama içerken uyuduğu için mecbur yapıyorum 12ü cc her defasına bitiriyor bir buçuk saate bir mama istemesi normal mi bide uykuya mama işe geçiş yaptığı için vermek zorunda kalıyorum çünkü kendini asla sallatmaz başka uyutmam mümkün değil lütfen acil cvbbbbbb 😭😭😭
Tuba Aysennuromer benim oğlumda bugün 10 aylık oldu ve hala 1.5-2 saatte bi emmek için kalkıyor😏 mama yerine su vermeyi denedin mi hiç?
AlyaaDuru Aysennuromer 9 aylık kızım yeni olan bir istek değil ama hala bazen 2 yada 3 kez kalkıp 150 cc mama içip uyumaya devam eder🥰 bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum
Lilan Aysennuromer yatmadan önce tok tutması icin kaşık maması yapsanız 🤔 icinede bebe buskivisi atsanız tok tuar, belki mamada tok tutmaya bilir. Bide ayrıca su deneyin derim
Aysennuromer Tuba aaaa hayır denemedim su vereyim evet sağolunnnn ama ben mamayı aç olduğu için yapmıyorum uykuya sadece mama içerken geçiyor başka türlü uyumuyor diye yapıyorum eee bide içiyor ama bitiriyor
Tuba Aysennuromer emzik kullanmıyor sanırım değilmi? bence su vermeyi dene, en azından her defasında kalkıp mama yapmak zorunda kalmazsın😏
NNazHayatt Aysennuromer disi falan çıktımı bebeğinizin benim kızım geceleri sık içerdi suan dış arttıkça istahi kesildi sevinmelisiniz bence yendiği için ben biberon mama bitirsin diye çok çaba harcıyorum 😔10 aylık oldu bugün 7 dışımız var
Farahzeynep Benim kızım da 8 aylık olacak, gece 2 kere uyanıp mama yer. Su veriyorum bazen, emzikte alıyor ama tekrar mama istiyor. Acıkıyorlar sanırım 🤷🏻♀️
nurcanco ben yatmadan kaşık mamalarından veriyorum aptamilin onlar baya tok tutuyor gece pek uyanmamız olmuyor. biberon maması olarak ne veriyorsunuz?
Aysennuromer nurcanco kaşık mama aldım yemiyor zaten açlıktan çok biberon la uyumayı sevdiği için yapıyor
Gozdepoyraz Aysennuromer bana da oyle yapiyordu mesela her 2 saate 120 istiyordu ama ben 4 saat felan beklettim ve hep 150-180 icirdim oyle daha kolay oluyo ve daha duzenli oluyor
ceylinnn Benim bebeğimde gece çok uyanıyordu, aptamilin tahıllı kaşık mamalarından yediriyorum, gece tok tutuyor. İki kez kalkıyor birinde su içiyor.
kamer12 [bilinmeyen] diş çıkartıyor olabilir yatmadan aptamil kaşık maması verip doymasını sağlayabilirsin
ozlemsenel 1,5 saatte bir mama alması gündüz için bile çok sık, gece uykuda enerji de harcamıyor o yüzden su vermeyi deneyin bir sefer bakalım. Maması ne hangisinden veriyorsunuz
Aysennuromer ozlemsenel bebelac veriyorum normalde böyle yapmazdı son bi kaç gündür böyle oldu uyku eğitimi vermeye çalıştım onunla bir ilgisi olabilir mi