Kızlar izmirde oturanlar kbb bölümüne gidipte çok memnun kaldığınız doktor var mı benim oğlum 2, buçuk yaşında çok sık boğaz enfeksiyonu geçiriyor ve geniş akıntısı yaşıyoruz sürekli bi doktor bademcikleri iri diyor bi diğer doktor yok değil daha büyüklerini gördük diyorlar ben artık neye inanacağıma şaşırdım inanınkı 😏