Tam 40 günlük bebeğim var ve sağlıkocağının verdiği d vitamini sanırım kabız yaptı hemşireye doktora söylüyorum yok yapmaz vitamin diyorlar kafayı yemek üzereyim zar zor fitil yazdırdım 3 de 1 i bile değil verdiğimiz zeytinyağıyla birlikte artık 15 gün oldu bu süre de sadece çok çok az yaptı yardım edin fikir verin lütfen pazartesi iyi bi doktora götürücem tek o güne vardı randevu inşallah kötü bişey değildir