Elifinannesii6 Kızlar 2 aylık bebeğimi günde kaç saatte bir emzirmeliym. 2 saatte bir emziriyorum fakat gece bazen uyuyakalıyorum 3 saati buluyo bazen geçiyor siz nasıl yapıyorsunuz
Gulsbaby Elifinannesii6 biz de 2 aylık olduk. Bebeğim acıktığı zaman uyanıyor zaten. Maksimum nadir de olsa dört saati buluyoruz. Ama ortalama üç saatte bir besliyorum. Artık yeni doğan değil ki iki saat kuralına dikkat edelim.
Elifinannesii6 Azra2022 uyanıyorum tabiki ama sabaha karşı uyuduğumda bazen duymayabiliyorum bazen de uyanıyor ağlamıyor bakıyor öyle etrafa😂
KucukPandisko2 2 saatte bir doktor diyordu 5 bezdeb fazla ıslatıyorsa akşamdan sabaha kadar 5 saat vermeye bilirsin gece
Azra2022 Elifinannesii6 oyy kıyamam aç olsa ağlar zaten belki uykusu yeterli kalıyordur ama yine de içiniz rahat edemiyorsa alarm kurmayı deneyin benim kızım doğduğunda sarılıktan korkardım alarm kırardım sürekli emzirmek için öyle ayılırdım zorla da olsa