Kizlar size bir sorum var. Kuzenimin oğlu 3 yaşında. Ek gıda döneminde çok güzel yiyodu ve gelisimi cok guzeldi kilolu bir bebekti. 1 yaşından sonra yeme istegi gitti yani tamamen gitti. Çocuga suan hic birsey yediremiyolar çiğnemeyi bile bilmiyo. Sürekli biberonla bebe biskuvisi mamasi iciyo. Onun dışında asla bisey yemiyo bi kac gun ac kalsada yemeklere dönüp bakmiyo. Daha konusamiyo surekli kosuyo. Ani seslere agliyo. Bi seye sahit olmustum. Tvde cizgi film izliyodu orda bi dede kapiyi tıklatti cocuk hemen bagirip aglamaya basladi annesi sakinlestirdi cok tuhaf ilgimi cekti. Ekran cok bakiyo telefon asiri var. Goz temasi neredeyse yok adına dönüp bakmaz. Konusamiyo kelime haznesi anne, aç, al baska yok.Cocugun tek aktivitesi oyuncaklarla oynuyo surekli kosuyo bu kadar. Anlayan var mi simdi bu cocuk otizmli mi