Merhaba anneler,
Yaklaşık 3 haftadir oglum belini gostererek aciyor diyor ve ya opturerek ya da krem sur diyerek gectigini söylüyor.
Öncelerde o dönemde babamizin da benzer agrisi oldugu icin cok dikkate almadim ama hep gozlemledim. hicbir hareketinde kısıtlama olmadı. Daha sonrasında önce çocuk doktoruna onun önerisiyle ortopedi doktoruna götürdüm . Ortopedi doktoru hiç bakmadan bebeklerde bel ağrısının olmayacağını söyledi babadan etkilenmiştir dedi ve gönderdi. Oğlum gece uyandiginda bile belinin acidığını söylüyor. Tekrar başka doktora götüreceğim. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda ya da ortopedi doktoru olan var mı ?
Teşekkürler