momy_1 uyanık kaldığı süre boyunca da bi yerde yatırmak çok zor ağlıyor hemen kucakta biraz daha iyi duruyor ara ara sızlanıyor ama ayakta gezdirince ya da pozisyon değiştirince susuyor emzikle de susuyor ama emziği sık sık düşürüyor düştükçe de çok ağlıyor. Ayrıca uyusun diye loş ortam yaratıyorum, beyaz gürültü vs gibi sesler açıyorum, sallayarak, uyutmayı deniyorum, kucağımda deniyorum, emzirerek deniyorum, emzikle deniyorum, reflü yatağında deniyorum hiç biri işe yaramıyor kucağımda uyusa bile yatırınca hemen uyanıyor napıcam bilmiyorum