1 aylıkken grip oldu kızım acile gittik bişey yok dediler ama 2 gün sonra polikliniğe gidin dediler gittiğimizde yatişımız verildi direk. 3 gün antibiyotik tedavisi gördük burnunu çektirdik sürekli ve buhar makinası tuttuk eve geçince de antibiyotiğe devam ettik 2 aydan önce ilaç yok diye bir şey yok kesinlikle ciğere inse daha mı iyi Allah korusun hırıltı varsa durmayın derim