Bacılarr bayadır kullanıp vee memnun kaldığım bir bilgiyi aktarmaya geldim benim 30 yaşıma gelmeme ragmen sürekli sivilcelerim çıkardı ve benim elim rahat surmaz ben bunlarla sürekli oynardım onların izleri şekeleri olurdu yüzümde bazen mosmor veya kahverengi leke kaldığını bilirim bi çok şey denedim fayda etmedi sabunlar kürler falan. Şimdi kullandığımdan o kadar memnun kii ACNELYSE krem 0.05 le başladım ben ama mükemmel bi kremmm birde tabi ben başka leke yok sanırdım yüzümde güneş lekelerimde varmış bunu krem fayda etmeye başladıkça farkettim bu kremle birlikte mutlaka güneş kremide kullanıyoruz sivilcede çıkmıyor 😘alıp kullanın sonrada bana bi hayrına dua ediyoruz 😅😅