Arkadaşlar herkes mutlaka doğum günü kutluyordur eşim uzakta bende doğum günü yapacağım ama eşimle kızıma 1 yaş için ikimizin özel hediyesi olsun dedik ne yapalım karar veremedik hatıra kalsın ömür boyu saklasın istiyoruz sizce ne yapalım.hem anlamlı hem uzun süre hatıra kalsın