Fatosla baboon marka sarı kantaron yağı merhemi, doğduğundan beri kullanıyorum bir kere bile pişik olmadı, oğlum 2 yaşında, hatta diş çıkarırken sürekli ısırdığı için artık kanama noktasına gelen göğüs ucuna da sürmüştüm anında geçirmişti, bir kere deneyin pisman olmazsiniz