Zmc27 Ben büyük kızımı 1.5 yaşındayken odasında yatırmaya başladım kardeşi henüz 4-5 aylıktı yanımızda yatıyordu hala da yanımızda yakında ablasının yanında yatacak ama kızım çok çabuk alışmıştı çok seviyor odasını yatağını.İlk gece o kadar büyük bi vicdan azabı yaşamıştım ki bende anlıyorum sizi merak etmeyin onlar için yaptığımız en güzel iyiliklerden biri gibi düşünün☺️